Sunday, April 3, 2011

chapter 2

di saat ini...hanya aku tahu..aku mulai merindui jenakamu, guraumu, tawamu dan menunggu kehadiran dirimu..


kerana cinta aku ketawa
kerana cinta aku menangis
kerana cinta semuanya menghilang
dan kerana cinta aku telah mati.......


apa yang ada di dalam hati dan benak ini hanyalah segumpal byangan yang ku belum siapa dia. kenapa aku begitu takut, keliru ,ragu untuk menerpa tampil kehadapan untuk mengenali dirinya...
apa yang pasti...dia mempunyai mata yang cantik...
dan apa yang ku lihat padanya semuanya serba indah dan cantik2 belaka...tidak ada yang cact cela atau tidak sempurna pada nya..dialah wanita yang kulihat sangat sempurna...dan tidak ada selainnya ...


tetapi kini...aku hanya mampu memandangnya dari jauh..menikmati kecantikannya dari jauh..bermain dengan emosiku sendiri tanpa ada seorang pun yang tahu bahawa sesungguhnya aku telah jatuh cinta padanya...tetapi aku tidak tahu dari mana ku harus bermula...kini aku seperti orang yang hilang akal..mcm tunggul kayu..kaku,terpahat dan tidak tahu apa yang harus aku lakukan....




............... 

No comments:

Post a Comment